Varaukset

Teimme varaamisen helpoksi.
Klikkaa, siitä se lähtee.

Yritys- ja ryhmämyynti yli 6 henkilön ryhmille myös:

tai +358 (0)9 2959 9139

OHJATUT RYHMÄTUNNIT

Långvikin valmennustunnit antavat kehollesi energiaa ja jaksamista, jotka kantavat vielä pitkälle jälkeen päin. Viikonloppujen ohjatut tunnit alkavat lauantaina 25.1.2020.

Perjantaisin
16.30 Crosstraining, 30min.
17.15 Stress Release, 45min.

Lauantaisin
16.30 Crosstraining, 30min.
17.15 Crosstraining, 30min.
18.00 Jooga, 45min.

HINNAT:
Ohjattu tunti + sisäänpääsy liikuntakeskukseen ja kylpylään 45€ /kerta
Ohjattu tunti majoittujille 15€/ hlö /kerta
Ohjatut tunnit sisältyvät Långvikin liikuntakeskuksen Premium-jäsenyyteen.

VARAUKSET:
Varauskalenterista (valitse liikuntatunnit) tai vastaanotto@langvik.fi/ +358 (0)9 2959 9301
Peruutus viimeistään 4h ennen tunnin alkua. Peruuttamattomasta tunnista veloitetaan 50%.

TUNTIKUVAUKSET:

Långvik Crosstraining – Uplifting And Energetic
Crosstraining-pienryhmävalmennus yhdistää kehonpainoharjoittelun, toiminnallisen treenin ja painonnoston parhaat puolet. Tunnille osallistutaan liikuntaan sopivissa vaatteissa ja sisäliikuntakengissä.

Långvik Yoga – Revitalising
Jooga on ikivanha harjoitusmenetelmä, joka vahvistaa lihaksia ja palauttaa kehon liikkuvuutta. Jooga sopii kaikille iästä tai kunnosta riippumatta. Liikkeet ovat rauhallisia. Joogan taika onkin liikkeen, asennon ja hengityksen yhdistämisessä. Joogalla on stressiä ja jännitystä lievittävä vaikutus, ja se sopii hyvin tasapainottamaan kiireistä arkea. Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin.

Långvik Stress Release – Calming
Stress Release -tunnilla keskiössä on kehon ja mielen vuorovaikutus. Harjoittelu auttaa vähentämään stressiä, saamaan lisää liikkuvuutta ja palautumaan arjen tuomasta kuormituksesta. Harjoituksessa yhdistyvät tai chin, pilateksen, joogan ja rentousharjoittelun parhaat puolet. Tunnin tavoitteena on, että osallistujan kehontuntemus vahvistuu ja liikkuvuus paranee. Tunnin jälkeen keho tuntuu siis rennolta ja hengitys vapaalta. Säännöllisesti tehtynä harjoittelu ehkäisee stressin kertymistä kehoon ja luo uusia voimavaroja. Tunnilla tutustutaan myös neurogeenisen tärinän käyttöön rentousharjoittelussa. Menetelmällä voidaan helpottaa niska- ja hartiakipua, joka usein liittyy stressin aiheuttamaan tiedostamattomaan lihasjännitykseen. Tältä tunnilta saa eväitä arjessa jaksamiseen! Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin.