Långvik Congress Wellness Hotel on suljettu väliaikaisesti COVID-19 koronaviruksen etenemisen hidastamiseksi. Tällä hetkellä otamme vastaan varauksia 1. toukokuuta 2020 alkaen. Ota askel lähemmäksi kotimaan lähilomaa tai yrityksenne tiimipäivää jo ennakkoon. Tilanteen edistymistä voi seurata kotisivuillamme www.langvik.fi/aukioloajat.

Varaukset

Teimme varaamisen helpoksi.
Klikkaa, siitä se lähtee.

Yritys- ja ryhmämyynti yli 6 henkilön ryhmille myös:

tai +358 (0)9 2959 9139

OHJATUT LIIKUNTATUNNIT

Långvikin valmennustunnit antavat kehollesi energiaa ja jaksamista, jotka kantavat vielä pitkälle jälkeen päin. Tuntiohjelmassa saatavilla viikonloppuisin Crosstraining, Jooga, Stress Release ja Pilates -tunteja.

HINNAT:
Ohjattu tunti + sisäänpääsy liikuntakeskukseen ja kylpylään 45€ /kerta
Ohjattu tunti majoittujille 15€ /hlö /kerta
Ohjatut tunnit sisältyvät Långvikin liikuntakeskuksen Premium-jäsenyyteen.

TUTUSTU AIKATAULUUN JA ILMOITTAUDU MUKAAN!

Varaukset ja aikataulut varauskalenterista (valitse liikuntatunnit)
Peruutus viimeistään 4h ennen tunnin alkua. Peruuttamattomasta tunnista veloitetaan 50%.

TUNTIKUVAUKSET:

Långvik Crosstraining – Uplifting And Energetic
Crosstraining-pienryhmävalmennus yhdistää kehonpainoharjoittelun, toiminnallisen treenin ja painonnoston parhaat puolet. Tunnille osallistutaan liikuntaan sopivissa vaatteissa ja sisäliikuntakengissä.

Långvik Yoga – Revitalising
Jooga on ikivanha harjoitusmenetelmä, joka vahvistaa lihaksia ja palauttaa kehon liikkuvuutta. Jooga sopii kaikille iästä tai kunnosta riippumatta. Liikkeet ovat rauhallisia. Joogan taika onkin liikkeen, asennon ja hengityksen yhdistämisessä. Joogalla on stressiä ja jännitystä lievittävä vaikutus, ja se sopii hyvin tasapainottamaan kiireistä arkea. Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin.

Långvik Stress Release – Calming
Stress Release -tunnilla keskiössä on kehon ja mielen vuorovaikutus. Harjoittelu auttaa vähentämään stressiä, saamaan lisää liikkuvuutta ja palautumaan arjen tuomasta kuormituksesta. Harjoituksessa yhdistyvät tai chin, pilateksen, joogan ja rentousharjoittelun parhaat puolet. Tunnin tavoitteena on, että osallistujan kehontuntemus vahvistuu ja liikkuvuus paranee. Tunnin jälkeen keho tuntuu siis rennolta ja hengitys vapaalta. Säännöllisesti tehtynä harjoittelu ehkäisee stressin kertymistä kehoon ja luo uusia voimavaroja. Tunnilla tutustutaan myös neurogeenisen tärinän käyttöön rentousharjoittelussa. Menetelmällä voidaan helpottaa niska- ja hartiakipua, joka usein liittyy stressin aiheuttamaan tiedostamattomaan lihasjännitykseen. Tältä tunnilta saa eväitä arjessa jaksamiseen! Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin.

Långvik Pilates – Strengthening inside out
Pilates-harjoittelu perustuu Joseph Pilateksen kehittämään kehonhallintamenetelmään, jonka pääperiaatteet ovat vahva keskivartalo, hengitys, keskittyminen, tarkkuus, täsmällisyys ja liikkeen virtaus. Pilates-harjoittelu vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia ja parantaa ryhtiä, tasapainoa ja liikkuvuutta. Tunnilla on rauhallinen tempo ja liikkeet tehdään hitaasti ja omaa kehoa kuunnellen. Pilates-tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille ja tukee oheisharjoitteluna myös muuta liikuntaharrastusta. Tunnin jälkeen tunnet itsesi virkeäksi ja samalla rentoutuneeksi ja hyvinvoivaksi.

10. juhlavuotemme kunniaksi tarjoamme entistä enemmän aktiviteetteja ja mahdollisuuksia viihtyä kanssamme! Pelaa Långvikin hauskoja juhlapelejä ja osallistu upeiden palkintojen arvontaan.

Pelaa juhlapeliä