Tervetuloa Långvikiin! Varauduthan esittämään koronapassin, tarkistamme sen viranomaismääräysten mukaisesti. Lisätietoa koronapassista, aukioloaikamme ja turvallisen vierailun toimintamallimme löydät täältä: www.langvik.fi/aukioloajat

Varaukset

Teimme varaamisen helpoksi.
Klikkaa, siitä se lähtee.

TYÖHYVINVOINTI

Långvikin hyvinvointivalmennustunnit tuovat energiaa ja jaksamista, jotka kantavat vielä pitkälle vierailunne jälkeenkin.

PYYDÄ TARJOUS

***

TYÖHYVINVOINTILUENNOT

Teema ja luennoitsija valitaan ryhmäsi tarpeen mukaan. Esimerkkejä luentosisällöistä:

  • Resilienssi työelämässä – kuinka rakentaa menestyvä tiimi? Luennolla käsitellään resilienssin eli selviytymiskyvyn kehittymistä.
  • Paranna unta, vähennä stressiä – käytännön oppeja parempaan palautumiseen
  • Virkeyttä lisäävä ravitsemus
  • Palauttava liikunta – mitä kehoni tarvitsee pysyäkseen kunnossa

Kesto: 90 min.

***

FIRSTBEAT –ANALYYSI

Näe hyvinvointiisi vaikuttavat tekijät ja löydä tasapaino tekemisen ja levon välille. Firstbeat Hyvinvointianalyysi kertoo, kuinka kehosi reagoi arjen erilaisissa tilanteissa. Ympärivuorokautinen sykevälimittaus kolmelta päivältä ja yöltä kuvaa yksilöllisesti kuormittavia ja palauttavia tekijöitä sekä liikunnan vaikutuksia.

Tunnistamalla ja tiedostamalla hyvinvointiisi vaikuttavat tekijät hallitset stressiä, palaudut paremmin ja liikut oikein. Firstbeat Hyvinvointianalyysi kuvaa palautumisesi riittävyyttä ja auttaa tunnistamaan stressaavat tekijät työssä ja vapaa-ajalla. Pienilläkin muutoksilla voit parantaa hyvinvointiasi merkittävästi! Hyvinvointianalyysi arvioi unen laatua ja riittävyyttä sekä auttaa löytämään ratkaisun paremman palautumisen saavuttamiseksi. Saat selville myös, oletko riittävän aktiivinen ja onko harjoittelusi riittävän tehokasta saadakseen aikaan positiivisia terveysvaikutuksia ja kohottaakseen kuntoasi.

Kesto: Mittaus omatoimisesti etukäteen saadun aineiston avulla. Yhteinen analyysin purkutilaisuus 1h.

***

HERÄTTELEVÄ JOOGA

Kun kaipaatte ihanaa herättelyä. Joogan taika on liikkeen, asennon ja hengityksen yhdistämisessä. Keskittyminen jooga-asentoihin eli asanoihin vie stressin ja kehon kireydet mennessään. Harjoituksen jälkeen olo on kevyt ja uudistunut.

Tunnilla tehdään joogan perustason harjoituksia rauhallisessa tahdissa. Ohjaaja antaa runsaasti vaihtoehtoja eritasoisille liikkujille, joten tunnille voi tulla vaikka olisi lieviä liikuntarajoitteita. Joogalla on stressiä ja jännitystä lievittävä vaikutus, ja se sopiikin hyvin tasapainottamaan kiireistä arkea. Rakennamme tunnista kevyen tai intensiivisen toiveidenne mukaan. Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin.

Kesto: 60 min. tai 90 min.

***

RENTOUTTAVA STRESS RELEASE

Kun tarvitsette rentoutusta ja palautumista. Stress Release -tunnilla keskiössä on kehon ja mielen vuorovaikutus. Harjoittelu auttaa vähentämään stressiä, saamaan lisää liikkuvuutta ja palautumaan arjen tuomasta kuormituksesta. Harjoituksessa yhdistyvät tai chin, pilateksen, joogan ja rentousharjoittelun parhaat puolet. Tunnin tavoitteena on, että osallistujan kehontuntemus vahvistuu ja liikkuvuus paranee. Tunnin jälkeen keho tuntuu siis rennolta ja hengitys vapaalta.

Säännöllisesti tehtynä harjoittelu ehkäisee stressin kertymistä kehoon ja luo uusia voimavaroja. Tunnilla tutustutaan myös neurogeenisen tärinän käyttöön rentousharjoittelussa. Menetelmällä voidaan helpottaa niska- ja hartiakipua, joka usein liittyy stressin aiheuttamaan tiedostamattomaan lihasjännitykseen. Tältä tunnilta saa eväitä työssä jaksamiseen! Rakennamme tunnista kevyen tai intensiivisen toiveidenne mukaan. Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin.

Kesto: 60 min. tai 90 min.

***

ISTUMISEN VASTAISKU – LÅNGVIK PILATES

Långvik Pilates -tunnilla vahvistetaan kehon voimanpesää keskivartaloa ja availlaan istumisesta kuormittunutta kehoa. Toimistotyö ja erityisesti etä- ja mobiilityö tuo tullessaan ergonomisia haasteita, jotka aiheuttavat monenlaisia tuki- ja liikuntaelimistön vaivoja.

Tällä tunnilla pureudutaan keskivartalo- ja liikkuvuusharjoitteluun selkää vahvistaen ja hartiaseutua availlen. Pitkiä avauksia saavat myös kireät lonkankoukistajat ja pakarat, joiden huoltaminen voi helpottaa myös selkävaivaa. Tunnilta saat ideoita kotiharjoitteluun ja jokapäiväiseen kehonhuoltoon. Rakennamme tunnista kevyen tai intensiivisen toiveidenne mukaan. Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin.

Kesto: 60 min. tai 90 min.

***

PYYDÄ TARJOUS JO TÄNÄÄN!