Tarkista aukioloaikamme ja turvallisen vierailun ohjeet. Muista tehdä kaikki paikkavarauksesi ennakkoon niin ravintolaan kuin wellness-palveluiden pariin kotisivuillamme. Löydät täältä kätevästi linkit varauskalentereihin www.langvik.fi/aukioloajat

Varaukset

Teimme varaamisen helpoksi.
Klikkaa, siitä se lähtee.

Yritys- ja ryhmämyynti yli 6 henkilön ryhmille myös:

tai +358 (0)9 2959 9139

OHJATUT TUNNIT RYHMILLE

Långvikin ryhmävalmennustunnit tuovat energiaa ja jaksamista, jotka kantavat vielä pitkälle vierailunne jälkeenkin. Tuntien kuntotaso rakennetaan toiveidenne mukaan.

LÅNGVIK CROSSTRAINING – UPLIFTING AND ENERGETIC
Kun haluatte energiaa päivään. Crosstraining-pienryhmävalmennus yhdistää kehonpainoharjoittelun, toiminnallisen treenin ja painonnoston parhaat puolet. Halutessanne voitte valita teeman seuraavista vaihtoehdoista:

  • Nostotekniikat – maastaveto ja rinnalleveto turvallisesti
  • Kyykkytekniikka
  • Kahvakuula

Tunnille osallistutaan liikuntaan sopivissa vaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Rakennamme tunnista keskiraskaan tai intensiivisen toiveidenne mukaan. Mahdollisuus järjestää myös ulkona. Ulkoharjoitukset perustuvat aina toiminnalliseen kehonpainoharjoitteluun. Max. 10 hlöä, ulkona 60 hlöä.

LÅNGVIK YOGA – REVITALISING
Kun kaipaatte rentoutusta. Jooga on ikivanha harjoitusmenetelmä, joka vahvistaa lihaksia ja palauttaa kehon liikkuvuutta. Jooga sopii kaikille iästä tai kunnosta riippumatta. Liikkeet ovat rauhallisia. Joogan taika onkin liikkeen, asennon ja hengityksen yhdistämisessä. Joogalla on stressiä ja jännitystä lievittävä vaikutus, ja se sopii hyvin tasapainottamaan kiireistä arkea.

Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin. Rakennamme tunnista kevyen tai intensiivisen toiveidenne mukaan. Max. 30 hlöä.

LÅNGVIK STRESS RELEASE – CALMING
Kun tarvitsette rentoutusta ja palautumista. Stress Release -tunnilla keskiössä on kehon ja mielen vuorovaikutus. Harjoittelu auttaa vähentämään stressiä, saamaan lisää liikkuvuutta ja palautumaan arjen tuomasta kuormituksesta. Harjoituksessa yhdistyvät tai chin, pilateksen, joogan ja rentousharjoittelun parhaat puolet. Tunnin tavoitteena on, että osallistujan kehontuntemus vahvistuu ja liikkuvuus paranee. Tunnin jälkeen keho tuntuu siis rennolta ja hengitys vapaalta.

Säännöllisesti tehtynä harjoittelu ehkäisee stressin kertymistä kehoon ja luo uusia voimavaroja. Tunnilla tutustutaan myös neurogeenisen tärinän käyttöön rentousharjoittelussa. Menetelmällä voidaan helpottaa niska- ja hartiakipua, joka usein liittyy stressin aiheuttamaan tiedostamattomaan lihasjännitykseen. Tältä tunnilta saa eväitä työssä jaksamiseen!

Tunnille osallistutaan mukavissa, kevyeen liikuntaan sopivissa vaatteissa paljain jaloin. Rakennamme tunnista kevyen tai intensiivisen toiveidenne mukaan. Max. 60 hlöä.

PYYDÄ TARJOUS MYYNTIPALVELUSTAMME JO TÄNÄÄN!