Långvik Congress Wellness Hotel on suljettu väliaikaisesti COVID-19 koronaviruksen etenemisen hidastamiseksi. Tällä hetkellä otamme vastaan varauksia 1. toukokuuta 2020 alkaen. Ota askel lähemmäksi kotimaan lähilomaa tai yrityksenne tiimipäivää jo ennakkoon. Tilanteen edistymistä voi seurata kotisivuillamme www.langvik.fi/aukioloajat.

LÅNGVIK SULKEE OVENSA VÄLIAIKAISESTI

Långvikin kokous- ja kylpylähotelli sulkeutuu väliaikaisesti COVID-19 koronaviruksen etenemisen hidastamiseksi. Seuraamme aktiivisesti  koronaviruksen kehittymistä sekä viranomaistahojen ohjeistuksia ja teemme päätöksen avaamisajankohdasta sen perusteella. Toivomme, että pääsemme mahdollisimman pian tarjoamaan teille viiden tähden palvelua, hyvää oloa, rentoutumista sekä energiaa arjen tueksi. Päivitämme tätä tiedotetta sekä aukioloaikojamme tilanteen muuttuessa. Löydät kaikki ajantasaiset aukioloajat info-sivultamme.

VARAUKSET JA TIEDUSTELUT
Olemme tavoitettavissa arkisin klo 9.00-15.00
Puh. +358 (0)9 2959 9301 / myyntipalvelu@langvik.fi / vastaanotto@langvik.fi

Lahjakorttikauppa ja varauskanavat netissä ovat avoinna vuorokauden ympäri. Ota askel lähemmäksi kotimaan lähilomaa tai yrityksenne tiimipäivää jo ennakkoon #backtolangvikhotel

~ ~ ~

TURVALLISUUDEN VARMISTAMINEN LÅNGVIKIN KOKOUS- JA KYLPYLÄHOTELLISSA LIITTYEN KORONAVIRUKSEEN COVID-19

Tärkeintä meille on asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys, turvallisuus ja hyvinvointi. Olemme tehneet ja tulemme myös vastaisuudessa tekemään kaikkemme, että vieraamme voivat tuntea olonsa turvalliseksi Långvikin kokous- ja kylpylähotellin vieraana.

NÄIN TOIMIMME VIRUKSEN EHKÄISEMISEKSI

• Noudatamme viranomaisten ohjeita ja seuraamme tarkasti tilanteen kehittymistä.
  • Olemme lisänneet siivous- ja hygieniatoimia mm. desinfioimalla huolellisesti kosketuspintoja tiloissamme useita kertoja päivässä.
  • Kiinnitämme erityistä huomiota käsihygieniaan.
  • Käsidesiä on saatavilla hotellin vastaanotoissa, kokoustiloissa sekä ravintolassa.
  • Tarjoilemme aamiaisen sekä brunssin lautasannoksina ja halutessasi voit tilata aamiaisen/brunssin huoneeseen.
  • Huolehdimme, että ravintolassa ruokailet vähintään metrin päässä viereisestä asiakkaasta. Ravintolan henkilökuntamme tuo annokset pöytiin hansikkain.
  • Sijaitsemme kaukana kaupungin hälystä ja ihmismassoista. Alueella on kauniita ulkoilumahdollisuuksia rentoutumiseen.

KÄYTÄNNÖN OHJEITA JOKAISELLE NOUDATETTAVAKSI

• Vältä koskettamasta kasvojasi, erityisesti silmiä, suuta tai nenää.
  • Yski ja aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihasi yläosaan.
  • Pese kädet usein ja huolellisesti, muista myös huolellinen kuivaus. Käytä käsidesiä.
  • Vältä tarpeetonta käsikontaktia.
  • Ethän saavu sairaana asiakkaaksi. Parantele itseäsi rauhassa ja etsitään sinulle uusi hetki hemmotteluun.

Poikkeustilanteesta huolimatta, koko Å-tiimi toivottaa kaikille aurinkoista kevättä.
Nähdään pian!

Tiedote päivitetty 3.4.2020