Lastenklinikoiden Kummit kiittävät.

TOIVO-kokouskampanja on Långvikin tapa tukea Lastenklinikoiden Kummeja. Långvik lahjoittaa vuosittain jokaisesta marras- ja joulukuun aikana myydystä kokouspaketista 2€/hlö Lastenklinikoiden Kummeille. Viime vuonna lahjoitusumahdollisuuksia lisättiin ja vastaanotosta myytiin pieniä Kummien kotiinviemisiä. Lisäksi oman henkilökohtaisen lahjoituksen pystyi tekemään verkossa Långvikin digitaaliseen keräyslippaaseen.

”Loppuvuoden Toivo-kokoukset ovat todellakin vaikuttavia. Yhdessä asiakkaiden kanssa saimme kerättyä viime vuonna upen lahjoituspotin – yhteensä 4160€ . Tämä summa menee lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen, joka kohdistuu lasten ja nuorten mielenterveystyön hyväksi”, kommentoi Långvikin myyntijohtaja Jenni Sumelius.

Edellisen neljän vuoden aikana Långvik on lahjoittanut marras- ja joulukuun Toivo-kokouspaketeilla yhteensä 12 010€. Yhteistyö Kummien kanssa jatkuu myös tänä vuonna Toivo-kampanjan merkeissä sekä sen ulkopuolella kun lapsia ja heidän läheisiään kutsutaan nauttimaan Långvikin palveluista.

”Näemme yhteistyön tärkeäksi Kummien kanssa ja haluamme kiittää asiakkaitamme mukanaolosta. Toivomme, että mahdollisimman moni asiakkaistamme ja yhteistyökumppaneistamme osallistuisivat keräykseen myös tänä vuonna”, Sumelius jatkaa.

Toivo tekee tulevaisuudelle hyvää.

~ ~ ~

Lisätietoja:
Jenni Sumelius
Myyntijohtaja
Långvik Congress Wellness Hotel
jenni.sumelius@langvik.fi

~ ~ ~

Långvikin kylpylä- ja kokoushotelli sijaitsee Kirkkonummen rauhallisessa merenrantamiljöössä vain puolen tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Långvikissa on 96 huonetta, 27 kokoustilaa, allasosasto ja venesatama. Långvikissa järjestetään vuosittain noin 1000 tapahtumaa ja hotellissa majoittuu noin 20 000 asiakasta. Ryokan Oy toimii operaattorina Långvikin kylpylä- ja kokoushotellissa. Ryokanin liikevaihto on lähes 8 miljonaa euroa ja sillä on yhteensä yli 60 työntekijää.