Tarkista aukioloajat ja tutustu turvallisen vierailun toimintamalliimme: www.langvik.fi/aukioloajat.

TURVALLISEN VIERAILUN TOIMINTAMALLI.

Tärkeintä meille on asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys, turvallisuus ja hyvinvointi.

TURVALLISUUDEN VARMISTAMINEN LÅNGVIKIN KOKOUS- JA KYLPYLÄHOTELLISSA LIITTYEN KORONAVIRUKSEEN COVID-19

Teemme kaikkemme, että jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi Långvikin kokous- ja kylpylähotellin vieraana. Ohjaamme asiakkaitamme käyttämään palvelujamme porrastetusti. Meillä on tilaa rentoutua. Lämpimästi tervetuloa! #langvikhotel

VÄLITÄ ITSESTÄSI JA LÄHIMMÄISISTÄSI

• Saavu Långvikiin vain terveenä. Mikäli tunnet pieniäkään sairastumisen oireita, parantele itseäsi rauhassa, ja etsitään sinulle uusi hetki hemmotteluun.
  • Toivomme jokaisen käyttävän kasvomaskia saapuessa ja liikkuessa yleisissä tiloissa. Kasvomaski on henkilökohtainen tuote, joten huolehdithan käytössä olleen maskin hävittämisestä asianmukaisella tavalla.
  • Vältä koskettamasta kasvojasi, erityisesti silmiä, suuta tai nenää.
  • Yski ja aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihasi yläosaan.
  • Kiinnitämme erityistä huomiota käsihygieniaan. Vältä tarpeetonta käsikontaktia. Pese kädet usein ja huolellisesti. Muista myös huolellinen kuivaus.
  • Käytä käsidesiä. Käsidesiä on saatavilla hotellin vastaanotoissa, kokoustiloissa sekä ravintolassa.
  • Muista tarvittava turvaväli muihin vieraisiin sekä henkilökuntaamme.
  • Välitetään itsestämme ja toisistamme. Otathan huomioon muut vieraat ja työntekijämme noudattamalla ohjeistuksia.

PUHTAUS JA SIIVOUS

• Pyyhimme ja desinfioimme tehostetusti tilojamme sekä kosketuspintoja useita kertoja päivässä.

VASTAANOTTO

• Vastaanottotiskillämme on käytössä suojapleksit.
  • Vastaanottoaulassa on käsidesiautomaatti.
  • Suosi korttimaksuja. Voit maksaa lähimaksulla alle 50€ ostokset.
  • Avainkortit / rannekkeet tulee palauttaa uloskirjautumisen yhteydessä vastaanottoon tai avainten keräämiseen tarkoitettuun rasiaan. Puhdistamme avainkortit jokaisen käytön jälkeen.
  • Jokainen saa varausvahvistuksessa ja sisäänkirjautumisen yhteydessä yleiset toimintaohjeet turvalliseen rentoutumiseen.

RAVINTOLA

• Aamiainen & brunssi: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit.
  • Lounas: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit.
  • Illallinen: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus illalliselle vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit. Yhteen kattaukseen on rajattu määrä paikkoja, ja aikoja on porrastettu.
  • Takeaway: Nyt pääset nauttimaan keittiömme herkuista myös mukaan noudettavana. Tilaa takeaway!
  • Huolehdimme, että ravintolassa ruokailet turvavälin päässä viereisestä asiakkaasta. Mitoitamme ravintolakapasiteetin viranomaisten ohjeistusten mukaisesti.
  • Ravintolan henkilökuntamme tuo annokset pöytiin hansikkain ja asiakaspalvelutilanteissa käytössä on kasvosuojaimet.
  • Suosi korttimaksuja. Voit maksaa lähimaksulla alle 50€ ostokset.

KYLPYLÄ

• Tee varaus kylpylään vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit. Mikäli majoitut, varaa kylpyläaika ”Majoittuvien kylpylä” -osiosta. Varaa kylpyläaikasi tästä!
  • Kylpylän allasosastot ja Rantasauna ovat vuokrattavissa myös yksityiskäyttöön.
  • Rannekkeet/avaimet tulee palauttaa kylpylävuoron päätyttyä avainten keräämistä varten tarkoitettuun rasiaan. Puhdistamme rannekkeet jokaisen käytön jälkeen.
  • Huolehdimme turvaväleistä mm. ottamalla käyttöön vain osan pukukaapeista ja asettamalla suositukset altaiden sekä saunojen käyttäjämääriin. (Uima- ja poreallasvesissä käytetään  desinfiointikemikaaleja, joiden ansiosta virukset tuhoutuvat nopeasti allasveteen joutuessaan. THL:n lausunnon mukaan ei ole näyttöä siitä, että koronavirus  voisi levitä uima-allasvesien kautta, vaan riski liittyy lähinnä uimareiden lähikontakti-tilanteisiin, joita tulee turvavälein välttää. Kuumassa saunassa bakteerit ja virukset eivät tutkimusten mukaan viihdy, joten myös saunassa pääasiallinen riski liittyy lähikontaktiin muiden saunojien kanssa. Rajoitamme siksi saunojien määrää saunoissamme.)
  • Mikäli majoitut, vaihda kylpytakki päällesi jo huoneessa ja ota pyyhe kylpyhuoneesta mukaan.
  • Kulje saunaan ja altaisiin aina suihkun kautta.

SPA-HOIDOT

• Tee hoitovaraus ennakkoon. Jos haluat hoidon yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus. Mikäli sinulla on lahjakortti, varauksissa palvelee sähköpostitse wellness@langvik.fi.
  • Suolahuone on varattavissa saman seurueen jäsenille.
  • Henkilökuntamme käyttää kasvosuojaimia hoidon aikana.

OHJATUT LIIKUNTATUNNIT

• Varaa paikkasi ohjatuille liikuntatunneille ennakkoon, jotta pystymme varmistamaan turvavälit. Paikkoja on rajattu määrä. Varaa paikkasi nyt!
  • Jos haluat liikuntatunnin yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus.
  • Joogamattomme ovat antibakteerista korkkia, jotka puhdistetaan käytön jälkeen. Voit hyvin ottaa myös oman maton mukaan.
  • Mikäli majoitut, vaihda liikuntavaatteet huoneessasi. Mikäli et majoitu etkä varaa kylpyläaikaa tunnin yhteyteen, vaihdathan vaatteet kotonasi. Emme voi poikkeustilanteessa tarjota pukuhuonetta käyttöön.

FITNESS CENTER

• Varaa paikkasi Långvikin liikuntakeskukseen ennakkoon, jotta pystymme varmistamaan turvavälit. Tee varaus ”Kylpylä päiväkävijöille” valikosta. Mikäli majoitut, varaa paikkasi ”Majoittuvien liikuntakeskus” osiosta. Jos haluat samassa yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus. Varaa paikkasi nyt!
  • Fitness Center on vuokrattavissa myös yksityiskäyttöön.
  • Mikäli majoitut, vaihda liikuntavaatteet huoneessasi. Mikäli et majoitu etkä varaa kylpyläaikaa, vaihdathan vaatteet kotonasi. Emme voi poikkeustilanteessa tarjota pukuhuonetta käyttöön.
  • Puhdista laitteet jokaisen harjoituksen jälkeen. Käytössänne on käsidesiä sekä suihkutettavaa desinfiointiainetta. Suosittelemme käyttämään omaa jumppamattoa.

ULKOAKTIVITEETIT

• Varaa ennakkoon fat bikes sekä beach volley ja tenniskentät. Vuokraa täältä!
  • Paikan päällä voit vuokrata välineet mm. frisbee golfiin, sauvakävelyyn ja polkupyöräilyyn.
  • Desinfioimme välineet ennen käyttöä ja käytön jälkeen.
  • Muista turvavälit myös kuntopolulla, ja odota tarvittaessa vuoroasi lihaskuntolaitteeseen.

CINEMA

• Långvikin elokuvateatteri on avoinna majoittuville asiakkaille. Yleisömäärä mitoitetaan ajankohtaisten suositusten mukaisesti.
  • Turvavälien toteutumiseksi elokuvateatterissa istutaan vain joka toisella penkkirivillä. Huomioithan, että samalla penkkirivillä saa olla vain saman seurueen jäseniä.

VIERASLAITURI

• Paikkavaraus laituriin tulee tehdä aina etukäteen. Varauksen tehtyäsi voit ajaa vapaalle veneen koon mukaiselle paikalle. Vuokra maksetaan vastaanottoon saapuessa, samalla saat laiturin koodin. Varaa venepaikka täältä.
  • Veneistä laiturille yksi seurue kerrallaan. Odota tarvittaessa vuoroasi veneessä tai rannalla.

KOKOUKSET JA TAPAHTUMAT

• Teemme kaikkemme, että jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi Långvikin kokous- ja kylpylähotellin vieraana. Meillä on tilaa, ja olemme tehneet koko tilaisuuden läpivievän toimintasuunnitelman. Olemme siirtyneet uuteen normaaliin, johon voimme turvallisesti toivottaa teidät tervetulleiksi. Tutustu turvallisen kokoustamisen toimintamalliimme.
  • Järjestä hybridikokous. Å WAY hybridikokouspakettimme sisältää laadukkaan etäyhteyksiin suunnitellun laitteiston ja nettiyhteyden. Tutustu Långvikin hybridikokouksiin!
  • Varaa kokoustila ja -tarjoilut ennakkoon. Varaa kokouksesi tänään!

MAHDOLLISET ALTISTUMISET LÅNGVIKISSA

Voit tarkistaa tältä sivulta mahdolliset altistumiset Kirkkonummen alueella. Jos olet altistunut, seuraa, saatko koronavirustautiin sopivia oireita, kunnes mahdollisesta altistumisesta on kulunut 14 päivää. Sinun ei tarvitse ilmoittautua mihinkään, mutta jos sinulle kehittyy lieviäkään koronavirustaudin oireita, varaa aika kononatestiin.

Päivitetty 11.8.2021

Millainen kokous se hybridi oikein on? Vastaamalla visailuun saat mahdollisuuden voittaa Långvikin Thank God It’s Working Day -etätyöpäiväpaketin kahdelle! Osallistu nyt, sillä arvomme palkintoja joka kuukausi!

Jatka visailuun