Vihdoin Långvik on auki 24/7. Suuren kysynnän vuoksi asiakaspalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa. Pahoittelemme normaalia pidempiä vastausaikoja (noin 3-5vrk). Tarkista aukioloaikamme, verkkovarausohjeet, lahjakorttien pidennysajat ja lue lisää muutoksista palveluihimme www.langvik.fi/aukioloajat.

TURVALLISEN VIERAILUN TOIMINTAMALLI

Tärkeintä meille on asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys, turvallisuus ja hyvinvointi. Noudatamme viranomaisten ohjeita ja seuraamme tarkasti tilanteen kehittymistä.

TURVALLISUUDEN VARMISTAMINEN LÅNGVIKIN KOKOUS- JA KYLPYLÄHOTELLISSA LIITTYEN KORONAVIRUKSEEN COVID-19

Teemme kaikkemme, että jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi Långvikin kokous- ja kylpylähotellin vieraana. Osallistujamäärät on mitoitettu viranomaisten ohjeistusten mukaisesti ja ohjaamme asiakkaitamme käyttämään palvelujamme porrastetusti. Meillä on tilaa rentoutua. Lämpimästi tervetuloa jälleen Långvikiin! #langvikhotel

VÄLITÄ ITSESTÄSI JA LÄHIMMÄISISTÄSI

• Ethän saavu sairaana asiakkaaksi. Parantele itseäsi rauhassa ja etsitään sinulle uusi hetki hemmotteluun.
  • Vältä koskettamasta kasvojasi, erityisesti silmiä, suuta tai nenää.
  • Yski ja aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihasi yläosaan.
  • Kiinnitämme erityistä huomiota käsihygieniaan. Vältä tarpeetonta käsikontaktia. Pese kädet usein ja huolellisesti. Muista myös huolellinen kuivaus.
  • Käytä käsidesiä. Käsidesiä on saatavilla hotellin vastaanotoissa, kokoustiloissa sekä ravintolassa.
  • Muista tarvittava turvaväli muihin vieraisiin sekä henkilökuntaamme.
  • Välitetään itsestämme ja toisistamme. Otathan huomioon muut vieraat ja työntekijämme noudattamalla ohjeistuksia.

PUHTAUS JA SIIVOUS

• Pyyhimme ja desinfioimme tehostetusti tilojamme sekä kosketuspintoja useita kertoja päivässä.

VASTAANOTTO

• Saavu paikalle vain terveenä. Mikäli sinulla on lieviäkään oireita, parantele itseäsi rauhassa ja etsitään vierailullesi sinulle uusi ajankohta.
  • Huomioi riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin ja henkilökuntaan vastaanotossa asioidessa.
  • Vastaanottotiskillämme on käytössä suojapleksit.
  • Vastaanottoaulassa on käytössä käsidesi.
  • Suosi korttimaksuja. Voit maksaa lähimaksulla alle 50€ ostokset.
  • Desinfioimme maksupäätteet ja vastaanottotiskit säännöllisesti.
  • Avainkortit / rannekkeet tulee palauttaa uloskirjautumisen yhteydessä vastaanottoon tai avainten keräämiseen tarkoitettuun rasiaan. Puhdistamme avainkortit jokaisen käytön jälkeen.
  • Jokainen saa varausvahvistuksessa ja sisäänkirjautumisen yhteydessä yleiset toimintaohjeet turvalliseen rentoutumiseen.

RAVINTOLA

• AAMIAINEN: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus aamiaiselle vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit.
  • TERASSIN KESÄKEITTIÖ: Terassilla sinua palvelee kesäkeittiö. Muista terassilla asioidessasi turvavälit. Suosittelemme tekemään pöytävarauksen. Varaa pöytä tästä!  Voit tilata ja maksaa annoksen myös etukäteen mukaan nautittavaksi: Tilaa Takeaway ja nouda!
  • ILLALLINEN: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus illalliselle vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit. Yhteen kattaukseen on rajattu määrä paikkoja, ja aikoja on porrastettu.
  • IN ROOM DINING: Nauti keittiömme herkuista oman huoneen rauhassa. In Room Dining -huonemenusta voit tilata ja maksaa annoksesi huoneesta käsin kätevästi mobiililaitteella.
  • Saavu paikalle vain terveenä.
  • Pese kädet huolellisesti ennen ravintolaan tuloa. Ravintolassa käytössänne on käsidesiä.
  • Muistathan huolehtia turvavälistä toisiin asiakkaisiin ja henkilökuntaamme. Huolehdimme, että ravintolassa ruokailet turvavälin päässä viereisestä asiakkaasta.
  • Ravintolan henkilökuntamme tuo annokset pöytiin hansikkain.
  • Suosi korttimaksuja. Voit maksaa lähimaksulla alle 50€ ostokset.
  • Desinfioimme tehostetusti tilojamme, kalusteita sekä muita kosketuspintoja.

KYLPYLÄ

• Tee varaus kylpylään vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit. Mikäli majoitut, varaa kylpyläaika ”Majoittuvien kylpylä” osiosta. Varaathan ajan jokaiselle saapujalle. Varaa kylpyläaikasi tästä!
  • Rannekkeen väri määrittelee kylpylävuorosi porrastettujen vuorojen tunnistamiseksi. Rannekkeet/avaimet tulee palauttaa kylpylävuoron päätyttyä avainten keräämistä varten tarkoitettuun rasiaan. Puhdistamme rannekkeet jokaisen käytön jälkeen.
  • Jokaisen asiakkaan tulee saapua terveenä ja huomioida turvaväli toisiin asiakkaisiin ja henkilökuntaamme.
  • Huolehdimme turvaväleistä mm. ottamalla käyttöön vain osan pukukaapeista ja asettamalla suositukset altaiden sekä saunojen käyttäjämääriin. (Uima- ja poreallasvesissä käytetään  desinfiointikemikaaleja, joiden ansiosta virukset tuhoutuvat nopeasti allasveteen joutuessaan. THL:n lausunnon mukaan ei ole näyttöä siitä, että koronavirus  voisi levitä uima-allasvesien kautta, vaan riski liittyy lähinnä uimareiden lähikontakti-tilanteisiin, joita tulee turvavälein välttää. Kuumassa saunassa bakteerit ja virukset eivät tutkimusten mukaan viihdy, joten myös saunassa pääasiallinen riski liittyy lähikontaktiin muiden saunojien kanssa. Rajoitamme siksi saunojien määrää saunoissamme.)
  • Mikäli majoitut, vaihda kylpytakki päällesi jo huoneessa ja ota pyyhe kylpyhuoneesta mukaan.
  • Kulje saunaan ja altaisiin aina suihkun kautta.
  • Pukuhuoneissa käytössänne on käsidesiä.
  • Desinfioimme tehostetusti tilojamme sekä kosketuspintoja.

SPA-HOIDOT

• Tee hoitovaraus ennakkoon. Jos haluat hoidon yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus. Mikäli sinulla on lahjakortti, varauksissa palvelee sähköpostitse wellness@langvik.fi.
  • Suolahuone on varattavissa saman seurueen jäsenille.
  • Saavu paikalle terveenä ja huomioi turvaväli toisiin asiakkaisiin.
  • Henkilökuntamme käyttää kasvosuojaimia hoidon aikana.

OHJATUT LIIKUNTATUNNIT

• Varaa paikkasi ohjatuille liikuntatunneille ennakkoon, jotta pystymme varmistamaan turvavälit. Paikkoja on rajattu määrä. Varaa paikkasi nyt!
  • Saavu paikalle vain terveenä ja huomioi riittävä etäisyys toisiin liikkujiin.
  • Jos haluat liikuntatunnin yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus.
  • Yoga-mattomme ovat antibakteerista korkkia, jotka puhdistetaan käytön jälkeen. Voit hyvin ottaa myös oman maton mukaan.
  • Mikäli majoitut, vaihda liikuntavaatteet huoneessasi. Mikäli et majoitu etkä varaa kylpyläaikaa tunnin yhteyteen, vaihdathan vaatteet kotonasi. Emme voi poikkeustilanteessa tarjota pukuhuonetta käyttöön.

FITNESS CENTER

• Varaa paikkasi Långvikin liikuntakeskukseen ennakkoon, jotta pystymme varmistamaan turvavälit. Mikäli majoitut, varaa paikkasi ”Majoittuvien liikuntakeskus” osiosta. Varaa paikkasi nyt!  Jos haluat samassa yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus.
  • Kuukausikortti liikuntakeskukseen ei ole toistaiseksi voimassa. Kaikki käynnit on toistaiseksi varattava yksittäisvuoroina ennakkoon.
  • Saavu paikalle vain terveenä ja huomioi riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin.
  • Mikäli majoitut, vaihda liikuntavaatteet huoneessasi. Mikäli et majoitu etkä varaa kylpyläaikaa, vaihdathan vaatteet kotonasi. Emme voi poikkeustilanteessa tarjota pukuhuonetta käyttöön.
  • Puhdista laitteet jokaisen harjoituksen jälkeen. Käytössänne on käsidesiä sekä kertakäyttöisiä puhdistusliinoja. Suosittelemme käyttämään omaa jumppamattoa.

ULKOAKTIVITEETIT

• Beach Volley- ja tenniskenttien sekä SUP-lautojen varaukset voit tehdä etukäteen verkkokaupasta. Varaa kenttä nyt!
  • Paikan päällä voit vuokrata välineet frisbee golfiin ja pyöräilyyn.
  • Saavu terveenä ja huomioi turvaväli.
  • Desinfioimme välineet ennen käyttöä ja käytön jälkeen.
  • Muista turvavälit myös kuntopolulla, ja odota tarvittaessa vuoroasi lihaskuntolaitteeseen.

CINEMA

• Långvikin elokuvateatteri on avoinna majoittuville asiakkaille.
  • Turvavälien toteutumiseksi elokuvateatterissa istutaan vain joka toisella penkkirivillä. Huomioithan, että samalla penkkirivillä saa olla vain saman seurueen jäseniä.

KOKOUSTILAT

• Varaa kokoustila ja -tarjoilut ennakkoon. Varaa kokouksesi tänään!
  • Kaikki kokousvieraat saapuvat paikalle terveinä ja jokainen huolehtii turvavälistä.
  • Meillä on tilaa kokoustaa. Katsomme tarpeenne mukaan sopivan kokoustilan, jotta turvavälit toteutuvat.
  • Kokousisäntämme käyttävät palvelutilanteissa käsineitä.
  • Taukotarjoilut voidaan myös toimittaa kokoustilaan.
  • Coffee Lounge by Nespresso -kahvilatila on toiminnassa tilauksesta. Lounge on varustettu käsidesillä.
  • Tarjoamme videoneuvottelumahdollisuuden, jotta osa kokoukseen osallistujista tai puhujista voi osallistua etänä.
  • Desinfioimme tehostetusti tilojamme sekä kosketuspintoja.

VIERASLAITURI

• Saavu terveenä ja huomioi turvaväli.
  • Veneistä laiturille yksi seurue kerrallaan. Odota tarvittaessa vuoroasi veneessä tai rannalla.

Tiedote päivitetty 7.8.2020