Tarkista tämän hetkiset aukioloaikamme ja tutustu voimassa olevaan turvallisen vierailun toimintamalliimme www.langvik.fi/aukioloajat.

TURVALLISEN VIERAILUN TOIMINTAMALLI

Tärkeintä meille on asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys, turvallisuus ja hyvinvointi. Noudatamme viranomaisten ohjeita ja seuraamme tarkasti tilanteen kehittymistä.

TURVALLISUUDEN VARMISTAMINEN LÅNGVIKIN KOKOUS- JA KYLPYLÄHOTELLISSA LIITTYEN KORONAVIRUKSEEN COVID-19

Teemme kaikkemme, että jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi Långvikin kokous- ja kylpylähotellin vieraana. Osallistujamäärät on mitoitettu viranomaisten ohjeistusten mukaisesti ja ohjaamme asiakkaitamme käyttämään palvelujamme porrastetusti. Meillä on tilaa rentoutua. Lämpimästi tervetuloa! #langvikhotel

VÄLITÄ ITSESTÄSI JA LÄHIMMÄISISTÄSI

• Saavu Långvikiin vain terveenä. Mikäli tunnet pieniäkään sairastumisen oireita, parantele itseäsi rauhassa, ja etsitään sinulle uusi hetki hemmotteluun.
  • Toivomme jokaisen käyttävän kasvomaskia saapuessa ja liikkuessa yleisissä tiloissa. Kasvomaski on henkilökohtainen tuote, joten huolehdithan käytössä olleen maskin hävittämisestä asianmukaisella tavalla.
  • Vältä koskettamasta kasvojasi, erityisesti silmiä, suuta tai nenää.
  • Yski ja aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihasi yläosaan.
  • Kiinnitämme erityistä huomiota käsihygieniaan. Vältä tarpeetonta käsikontaktia. Pese kädet usein ja huolellisesti. Muista myös huolellinen kuivaus.
  • Käytä käsidesiä. Käsidesiä on saatavilla hotellin vastaanotoissa, kokoustiloissa sekä ravintolassa.
  • Muista tarvittava turvaväli muihin vieraisiin sekä henkilökuntaamme.
  • Välitetään itsestämme ja toisistamme. Otathan huomioon muut vieraat ja työntekijämme noudattamalla ohjeistuksia.

PUHTAUS JA SIIVOUS

• Pyyhimme ja desinfioimme tehostetusti tilojamme sekä kosketuspintoja useita kertoja päivässä.

VASTAANOTTO

• Vastaanottotiskillämme on käytössä suojapleksit.
  • Vastaanottoaulassa on käsidesiautomaatti.
  • Suosi korttimaksuja. Voit maksaa lähimaksulla alle 50€ ostokset.
  • Avainkortit / rannekkeet tulee palauttaa uloskirjautumisen yhteydessä vastaanottoon tai avainten keräämiseen tarkoitettuun rasiaan. Puhdistamme avainkortit jokaisen käytön jälkeen.
  • Jokainen saa varausvahvistuksessa ja sisäänkirjautumisen yhteydessä yleiset toimintaohjeet turvalliseen rentoutumiseen.

RAVINTOLA

• Aamiainen & brunssi: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit.
  • Lounas: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit.
  • Illallinen: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus illalliselle vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit. Yhteen kattaukseen on rajattu määrä paikkoja, ja aikoja on porrastettu. Olemme ottaneet käyttöön lisätilaa illalliselle aamiaisravintolan puolelta.
  • In Room Dining: Nauti keittiömme herkuista oman huoneen rauhassa. In Room Dining -huonemenusta voit tilata ja maksaa annoksesi huoneesta käsin kätevästi mobiililaitteella.
  • Huolehdimme, että ravintolassa ruokailet turvavälin päässä viereisestä asiakkaasta. Mitoitamme ravintolakapasiteetin viranomaisten ohjeistusten mukaisesti.
  • Ravintolan henkilökuntamme tuo annokset pöytiin hansikkain ja asiakaspalvelutilanteissa käytössä on kasvomaskit.
  • Suosi korttimaksuja. Voit maksaa lähimaksulla alle 50€ ostokset.

KYLPYLÄ

• Tee varaus kylpylään vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit. Mikäli majoitut, varaa kylpyläaika ”Majoittuvien kylpylä” osiosta. Varaa kylpyläaikasi tästä!
  • Rannekkeet/avaimet tulee palauttaa kylpylävuoron päätyttyä avainten keräämistä varten tarkoitettuun rasiaan. Puhdistamme rannekkeet jokaisen käytön jälkeen.
  • Huolehdimme turvaväleistä mm. ottamalla käyttöön vain osan pukukaapeista ja asettamalla suositukset altaiden sekä saunojen käyttäjämääriin. (Uima- ja poreallasvesissä käytetään  desinfiointikemikaaleja, joiden ansiosta virukset tuhoutuvat nopeasti allasveteen joutuessaan. THL:n lausunnon mukaan ei ole näyttöä siitä, että koronavirus  voisi levitä uima-allasvesien kautta, vaan riski liittyy lähinnä uimareiden lähikontakti-tilanteisiin, joita tulee turvavälein välttää. Kuumassa saunassa bakteerit ja virukset eivät tutkimusten mukaan viihdy, joten myös saunassa pääasiallinen riski liittyy lähikontaktiin muiden saunojien kanssa. Rajoitamme siksi saunojien määrää saunoissamme.)
  • Mikäli majoitut, vaihda kylpytakki päällesi jo huoneessa ja ota pyyhe kylpyhuoneesta mukaan.
  • Kulje saunaan ja altaisiin aina suihkun kautta.

SPA-HOIDOT

• Tee hoitovaraus ennakkoon. Jos haluat hoidon yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus. Mikäli sinulla on lahjakortti, varauksissa palvelee sähköpostitse wellness@langvik.fi.
  • Suolahuone on varattavissa saman seurueen jäsenille.
  • Henkilökuntamme käyttää kasvosuojaimia hoidon aikana.

OHJATUT LIIKUNTATUNNIT

• Varaa paikkasi ohjatuille liikuntatunneille ennakkoon, jotta pystymme varmistamaan turvavälit. Paikkoja on rajattu määrä. Varaa paikkasi nyt!
  • Jos haluat liikuntatunnin yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus.
  • Joogamattomme ovat antibakteerista korkkia, jotka puhdistetaan käytön jälkeen. Voit hyvin ottaa myös oman maton mukaan.
  • Mikäli majoitut, vaihda liikuntavaatteet huoneessasi. Mikäli et majoitu etkä varaa kylpyläaikaa tunnin yhteyteen, vaihdathan vaatteet kotonasi. Emme voi poikkeustilanteessa tarjota pukuhuonetta käyttöön.

FITNESS CENTER

• Varaa paikkasi Långvikin liikuntakeskukseen ennakkoon, jotta pystymme varmistamaan turvavälit. Mikäli majoitut, varaa paikkasi ”Majoittuvien liikuntakeskus” osiosta. Varaa paikkasi nyt!  Jos haluat samassa yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus.
  • Mikäli majoitut, vaihda liikuntavaatteet huoneessasi. Mikäli et majoitu etkä varaa kylpyläaikaa, vaihdathan vaatteet kotonasi. Emme voi poikkeustilanteessa tarjota pukuhuonetta käyttöön.
  • Puhdista laitteet jokaisen harjoituksen jälkeen. Käytössänne on käsidesiä sekä suihkutettavaa desinfiointiainetta. Suosittelemme käyttämään omaa jumppamattoa.

ULKOAKTIVITEETIT

• Paikan päällä voit vuokrata välineet frisbee golfiin ja pyöräilyyn.
  • Desinfioimme välineet ennen käyttöä ja käytön jälkeen.
  • Muista turvavälit myös kuntopolulla, ja odota tarvittaessa vuoroasi lihaskuntolaitteeseen.

CINEMA

• Långvikin elokuvateatteri on avoinna majoittuville asiakkaille.
  • Turvavälien toteutumiseksi elokuvateatterissa istutaan vain joka toisella penkkirivillä. Huomioithan, että samalla penkkirivillä saa olla vain saman seurueen jäseniä.

VIERASLAITURI

• Veneistä laiturille yksi seurue kerrallaan. Odota tarvittaessa vuoroasi veneessä tai rannalla.

KOKOUKSET JA TAPAHTUMAT

Päivitetty 8.10.2020

Avaa Långvikin joulukalenteri, ja voit voittaa sviittimajoituksen kahdelle. Voit moninkertaistaa voittomahdollisuutesi avaamalla luukun joka päivä 1.-24.12.2020.

AVAA JOULUKALENTERI