Lämpimästi tervetuloa Långvikiin! Lisätietoa tämänhetkisten rajoitusten vaikutuksista palveluihimme, aukioloaikamme ja turvallisen vierailun toimintamallimme löydät täältä: www.langvik.fi/aukioloajat

TURVALLISEN VIERAILUN TOIMINTAMALLI

Tärkeintä meille on asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys, turvallisuus ja hyvinvointi.

TURVALLISUUDEN VARMISTAMINEN LÅNGVIKIN KOKOUS- JA KYLPYLÄHOTELLISSA LIITTYEN KORONAVIRUKSEEN COVID-19

Teemme kaikkemme, että jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi Långvikin kokous- ja kylpylähotellin vieraana. Ohjaamme asiakkaitamme käyttämään palvelujamme porrastetusti. Meillä on tilaa rentoutua. Lämpimästi tervetuloa! #langvikhotel

VÄLITÄ ITSESTÄSI JA LÄHIMMÄISISTÄSI

• Saavu Långvikiin vain terveenä. Mikäli tunnet pieniäkään sairastumisen oireita, parantele itseäsi rauhassa, ja etsitään sinulle uusi hetki hemmotteluun.
  • Suosittelemme kasvomaskin käyttöä.
  • Vältä koskettamasta kasvojasi, erityisesti silmiä, suuta tai nenää.
  • Yski ja aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihasi yläosaan.
  • Kiinnitämme erityistä huomiota käsihygieniaan. Vältä tarpeetonta käsikontaktia. Pese kädet usein ja huolellisesti. Muista myös huolellinen kuivaus.
  • Käytä käsidesiä. Käsidesiä on saatavilla hotellin vastaanotoissa, kokoustiloissa sekä ravintolassa.
  • Muista tarvittava turvaväli muihin vieraisiin sekä henkilökuntaamme.
  • Välitetään itsestämme ja toisistamme. Otathan huomioon muut vieraat ja työntekijämme noudattamalla ohjeistuksia.

PUHTAUS JA SIIVOUS

• Pyyhimme ja desinfioimme tehostetusti tilojamme sekä kosketuspintoja useita kertoja päivässä.

VASTAANOTTO

• Vastaanottotiskillämme on käytössä suojapleksit.
  • Vastaanottoaulassa on käsidesiautomaatti.
  • Suosi korttimaksuja. Voit maksaa lähimaksulla alle 50€ ostokset.
  • Avainkortit / rannekkeet tulee palauttaa uloskirjautumisen yhteydessä vastaanottoon tai avainten keräämiseen tarkoitettuun rasiaan. Puhdistamme avainkortit jokaisen käytön jälkeen.
  • Jokainen saa varausvahvistuksessa ja sisäänkirjautumisen yhteydessä yleiset toimintaohjeet turvalliseen rentoutumiseen.

RAVINTOLA

• Aamiainen & brunssi: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit.
  • Lounas: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit.
  • Illallinen: Tee pöytävaraus ennakkoon. Muista tehdä pöytävaraus illalliselle vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja varmistaa turvavälit. Yhteen kattaukseen on rajattu määrä paikkoja, ja aikoja on porrastettu.
  • Takeaway: Nyt pääset nauttimaan keittiömme herkuista myös mukaan noudettavana. Tilaa takeaway!
  • Ravintolan henkilökuntamme tuo annokset pöytiin hansikkain.
  • Suosi korttimaksuja. Voit maksaa lähimaksulla alle 50€ ostokset.

KYLPYLÄ

• Tee varaus kylpylään vähintään 24h etukäteen, jotta osaamme varautua saapumiseenne ja porrastaa kävijämäärät. Mikäli majoitut, varaa kylpyläaika ”Majoittuvien kylpylä” -osiosta. Varaa kylpyläaikasi tästä!
  • Rannekkeet/avaimet tulee palauttaa kylpylävuoron päätyttyä avainten keräämistä varten tarkoitettuun rasiaan. Puhdistamme rannekkeet jokaisen käytön jälkeen.
  • Mikäli majoitut, vaihda kylpytakki päällesi jo huoneessa ja ota pyyhe kylpyhuoneesta mukaan.
  • Kulje saunaan ja altaisiin aina suihkun kautta.

SPA-HOIDOT

• Tee hoitovaraus ennakkoon. Jos haluat hoidon yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus. Mikäli sinulla on lahjakortti, varauksissa palvelee sähköpostitse wellness@langvik.fi.
  • Henkilökuntamme käyttää kasvosuojaimia hoidon aikana.

OHJATUT LIIKUNTATUNNIT

• Varaa paikkasi ohjatuille liikuntatunneille ennakkoon, jotta pystymme varmistamaan turvavälit. Paikkoja on rajattu määrä. Varaa paikkasi nyt!
  • Jos haluat liikuntatunnin yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus.
  • Joogamattomme ovat antibakteerista korkkia, jotka puhdistetaan käytön jälkeen. Voit hyvin ottaa myös oman maton mukaan.

FITNESS CENTER

• Varaa paikkasi Långvikin liikuntakeskukseen ennakkoon, jotta pystymme varmistamaan turvavälit. Tee varaus “Kylpylä päiväkävijöille” valikosta. Mikäli majoitut, varaa paikkasi ”Majoittuvien liikuntakeskus” osiosta. Jos haluat samassa yhteydessä kylpylään, muista tehdä myös kylpylävaraus. Varaa paikkasi nyt!
  • Puhdista laitteet jokaisen harjoituksen jälkeen. Käytössänne on käsidesiä sekä suihkutettavaa desinfiointiainetta. Suosittelemme käyttämään omaa jumppamattoa.

ULKOAKTIVITEETIT

• Varaa ennakkoon aktiviteetit – mm. fat bikesit. Vuokraa täältä!
  • Paikan päällä voit vuokrata välineet mm. frisbee golfiin, sauvakävelyyn ja polkupyöräilyyn.
  • Desinfioimme välineet ennen käyttöä ja käytön jälkeen.
  • Muista turvavälit myös kuntopolulla, ja odota tarvittaessa vuoroasi lihaskuntolaitteeseen.

KOKOUKSET JA TAPAHTUMAT

• Teemme kaikkemme, että jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi Långvikin kokous- ja kylpylähotellin vieraana. Meillä on tilaa, ja olemme tehneet koko tilaisuuden läpivievän toimintasuunnitelman. Olemme siirtyneet uuteen normaaliin, johon voimme turvallisesti toivottaa teidät tervetulleiksi. Tutustu turvallisen kokoustamisen toimintamalliimme.
  • Järjestä hybridikokous. Å WAY hybridikokouspakettimme sisältää laadukkaan etäyhteyksiin suunnitellun laitteiston ja nettiyhteyden. Tutustu Långvikin hybridikokouksiin!
  • Varaa kokoustila ja -tarjoilut ennakkoon. Varaa kokouksesi tänään!

Tarkista mahdollinen altistumisesi kulloisenkin kunnan kotisivuilta ennen vierailuasi Långvikissa. Täältä voit tarkistaa Kirkkonummen mahdolliset jäljittämättömät altistumistilanteet.

Päivitetty 28.1.2022