Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa. Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian. Huomaathan, että muistutusviestit lisäävät viestiruuhkaa ja pidentävät vastausaikoja. Tarkista aukioloajat ja tutustu turvallisen vierailun toimintamalliimme www.langvik.fi/aukioloajat.

Varaukset

Teimme varaamisen helpoksi.
Klikkaa, siitä se lähtee.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Alta löydät vastaanotoltamme 20 useimmiten kysyttyä kysymystä vastauksineen. Voit lukea kysymykset läpi, jos niistä löytyisi vastauksia sinulle heränneisiin kysymyksiin. Mikäli jokin jäi yhä mietityttämään, otathan yhteyttä!

1. Voinko saada lahjakorttiini pidennystä koronan takia?

  • Kyllä voit! Pidennämme lahjakorttien voimassaoloaikoja poikkeuksellisesti koronan takia, joten otathan yhteyttä vastaanottoomme pidennystä varten. Liitä tiedusteluun mukaan lahjakorttisi numero.

2. Minulla on lahjakortti. Miten teen sillä varauksen?

  • Majoituslahjakortilla teet huonevaraukset helpoiten kotisivujemme kautta. Löydät hintavalinnaksi lahjakortin standard- ja sviittihuoneiden yhteydessä.
  • Wellness-lahjakorttien hoitovaraukset tehdään sähköpostitse osoitteeseen wellness@langvik.fi.
  • Ravintolan lahjakorttivaraukset voit tehdä pöytävarauslinkin kautta.
  • Lahjakorttivaraukset vahvistetaan lahjakortin numerolla. Ota siis lahjakorttisi mukaan saapuessasi.

3. Miten hotellinne palvelut ovat auki?

  • Ajankohtaisen tiedon kaikista aukioloajoistamme saat helpoiten ja nopeinten kotisivuilta osoitteesta www.langvik.fi/aukioloajat.
  • Samasta paikasta löydät linkit varauskalentereihin, tiedot mahdollisista poikkeuksista ja viranomaisten määräyksistä sekä niiden vaikutuksista aukioloaikoihin ja henkilömääriin.
  • Varauskalentereista löydät palvelujen kaikki saatavilla olevat ajat.

4. Tuleeko minun varata kaikki palvelut ennakkoon? Miksi?

  • Nyt koronapandemian aikana kaikkiin palveluihimme tulee tehdä varaukset hyvissä ajoin ennen saapumista. Varausten avulla pystymme porrastamaan asiakasmäärät ja siten varmistamaan riittävät turvavälit ja huolehtimaan terveysturvallisesta vierailusta.
  • Varausten tekeminen sisäänkirjautumistilanteessa aiheuttaisi ruuhkautumista aulaan. Siksi edellytämme varaamista kylpylään, liikuntakeskukseen, hoitoihin, aktiviteetteihin ja ravintolaan ennen saapumistanne. Helpoiten teet varauksesi kotisivujen kautta.

5. Miten teen varaukset?

  • Palveluidemme varauskalenterit löydät ’Varaa nyt’ -painikkeen alta. Kaikki vapaana olevat ajat löytyvät varauskalentereista.

6. Miten varaan kylpylä- tai Fitness Center -käynnit, jotka kuuluvat huonehintaan?

  • Kaikki kylpylä- sekä liikuntakeskuskäynnit tulee varata ennakkoon koronapandemian aikana. Varausten avulla pystymme porrastamaan asiakasmäärät, ja siten varmistamaan terveysturvallisen vierailun sekä riittävät turvavälit wellness-tiloissamme.
  • Varaa kylpylä- ja liikuntakeskuskäynnit wellness -varauskalenterista. Varaukset tehdään huonekohtaisesti ’Kylpylä majoittuville’ sekä ’Liikuntakeskus majoittuville’ -osioista. Nimellänne riittää siis yksi varaus/palvelu/päivä, se kattaa kaikki huoneessa majoittuvat henkilöt.
  • Majoituksen hintaan sisältyy jokaiselle majoittujalle yksi kylpylä- sekä yksi liikuntakeskusvierailu /päivä, mukaan lukien tulo- ja lähtöpäivät.

7. Miten varaan spa-hoidot samanaikaisesti useammalle henkilölle?

  • Useammat spa-hoidot varataan tekemällä jokainen hoitovaraus erikseen kotisivujemme kautta. Näet kaikki vapaana olevat ajat helpoiten varauskalenterista.

8. Huonevarauksen vahvistuksessani lukee aamiaisen kuuluvan huonehintaan, mutta lauantaina ja sunnuntaina saatavilla on vain brunssi. Mitä teen?

  • Majoituksen huonehintaan kuuluu aamiainen tai brunssi ajankohtaisen saatavuuden mukaan, joten voit hyvin varata aamiaisen sijasta pöydän brunssille.

9. Mistä näen kaikki tekemäni varaukset helpoiten?

  • Jokaisesta varauksesta tulee vahvistus sähköpostiinne. Vahvistus toimii myös muistutuksena varatusta ajasta. Mikäli et ole saanut vahvistusta, suosittelemme ensimmäisenä tarkistamaan roskapostin.

10. Miten varaan kokoustilan tai saan tarjouksen tilaisuudelle?

11. Mihin aikaan on check-in ja check-out?

  • Check-in on klo 15.00 ja check-out klo 12.00. Kampanja-aikoina huonehintaan saattaa kuulua myös myöhäinen huoneenluovutus klo 14.00. Siitä ilmoitamme erikseen kampanjan yhteydessä.
  • Voit myös tiedustella aikaisempaa sisäänkirjautumisaikaa sekä myöhäisempää huoneenluovutusta ennakkoon vastaanotosta. Lisäajan hinta on 10€/tunti. Saatavilla huoneiden varaustilanteesta riippuen.
  • Ja voit toki aina saapua paikalle ennen sisäänkirjautumistasi. Jätä laukkusi turvallisesti laukkuhuoneeseen ja ota erä tennistä tai biljardia. Vuokraa pyörä tai SUP-lauta ja lähde tutustumaan lähiympäristöön. Tai nauti lasi kuplivaa ja ihana lounas ravintolassamme.

12. Mitkä ovat peruutusehdot huonevaraukselle?

  • Daily flex, Stockmann ja lahjakortti -varaukset: Huonevarauksen voit muuttaa ja peruuttaa kuluitta majoitusta edeltävään päivään klo 18:00 mennessä. Tämän jälkeen tehdyistä muutoksista ja peruutuksista veloitamme ensimmäisen vuorokauden majoitushinnan.
  • Non-flex -varaukset: Ei muutos- tai peruutusoikeutta.

13. Miten saan Stockmann-edut hotellissanne?

  • Stockmann-majoitusedut saat varaamalla huoneen kotisivuiltamme Stockmann-hintaan ja/tai näyttämällä Stockmannin kanta-asiakaskorttia sisäänkirjautumistilanteessa.
  • Ravintolassa ja wellness-palveluissa edut saa näyttämällä kanta-asiakaskorttia.

14. Voinko ottaa huoneeseeni mukaan lemmikin, ja paljonko se maksaa?

  • Lemmikit ovat todellakin tervetulleita Långvikiin! Lemmikin kanssa voit majoittua Family-huoneissa. Huonehinnan lisäksi veloitamme 40€/lemmikki, ja lisälemmikit +10€/lemmikki.
  • Huolehdittehan, että lemmikkinne on sisäsiisti, ja otatte huomioon muut hotellimme asiakkaat lemmikkinne kanssa.
  • Joskus lemmikki saattaa aiheuttaa tuhoja ja sotkuja huoneeseen, niistä joudumme valitettavasti perimään lisämaksun.

15. Miten saan lisättyä lapsen huonevaraukselle?

  • Kotisivujemme kautta voi tehdä varauksen max. 3 hengelle. Suuremmille perheille suunnatuissa varauksissa ota yhteyttä vastaanottoon, niin autamme mielellämme varauksen tekemisessä.

16. Mihin huoneisiin saan lisävuoteen tai pinnasängyn? Paljonko se maksaa?

  • Lisävuoteen voit varata hotellissamme Family-huoneeseen sekä Långvik-sviittiin. Sen hinta on +30€ huonehintaan. Lisävuode sisältyy 3 hengen huonevarauksiin ja -hintaan automaattisesti.
  • Pinnasängyn saat lisättyä varaukseenne +15€ lisähintaan vastaanottomme kautta, ja se on mahdollista lisätä jokaiseen huonetyyppiin.

17. Tahtoisin yllättää rakkaani hotellivierailun aikana, mitä vaihtoehtoja teillä olisi?

  • Voit tilata huoneeseen ihanan kukkakimpun, pullon kuohuvaa sekä hedelmiä ja suklaata jo huonevarauksen yhteydessä.
  • Olemme innostuneita konkareita erilaisten yllätysten järjestämisessä, joten otattehan yhteyttä vastaanottoomme erikoispyynnöissä.

18. Voinko tilata aamiaisen huoneeseen?

  • Toki voit! Huoneaamiaisen hinta on 25€/hlö. Veloitamme lisäksi 12€ huonepalvelumaksun /tilaus. Voit tehdä tilauksen vastaanotosta tai soittamalla ravintolaamme. Maksu suoritetaan lähdön yhteydessä.

19. Voinko maksaa huoneeni tai muita palveluita ennakkoon?

  • Voit kyllä. Ota yhteyttä vastaanottoomme maksutietojen sopimiseksi.

20. Kuinka nopeasti vastaatte soittopyyntöihin?

  • Vastaanottomme on hetkittäin kovin ruuhkautunut, ja vastaamme kaikkiin soittopyyntöihin mahdollisimman pian, viimeistään muutaman vuorokauden kuluessa.
  • Jätättehän vain yhden soittopyynnön, palaamme siihen heti ehdittyämme.

Millainen kokous se hybridi oikein on? Vastaamalla visailuun saat mahdollisuuden voittaa Långvikin Thank God It’s Working Day -etätyöpäiväpaketin kahdelle! Osallistu nyt, sillä arvomme palkintoja joka kuukausi!

Jatka visailuun