USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Alta löydät vastaanotoltamme 20 useimmiten kysyttyä kysymystä vastauksineen. Voit lukea kysymykset läpi, jos niistä löytyisi vastauksia sinulle heränneisiin kysymyksiin. Mikäli jokin jäi yhä mietityttämään, otathan yhteyttä! Pyydämme yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostilla vastaanotto(a)langvik.fi tai WhatsApp-viestillä +358 (0)50 315 3099.
1. Haluaisin varata majoituksen yli 3 hengelle, mutta varausjärjestelmään ei saa syötettyä suurempaa henkilömäärää?
- Huonevarausjärjestelmästä voit varata majoituksen suuremmallekin seurueelle. Jos valitset varaushetkellä henkilömääräksi 3, järjestelmä näyttää saatavilla olevat 3 hengelle soveltuvat huoneet (katso myös kohdat 16. ja 17.) Varatessasi majoitusta yli 3 hengelle, valitse henkilömääräksi 2 henkilöä, tällöin näet kaikki saatavilla olevat huonetyypit ja voit valita seurueellenne sopivan määrän huoneita. Yli 3 hengen perheille tai seurueille suosittelemme väliovellisia Standard Metsä-huoneita. Varaa kaksi Standard Metsä-huonetta verkkosivuillamme ja lähetä huonevarauksen tehtyäsi sähköposti vastaanottoon (vastaanotto@langvik.fi), jossa kerrot toiveesi väliovellisista huoneista. Myös Deluxe-huone on väliovella yhdistettävissä Långvik-sviittiin.
2. Kuka omistaa Långvikin?
- Långvikin liiketoiminnan on omistanut 9/2015 alkaen suomalaisomisteinen Ryokan Oy (Y-tunnus: 2705969-4). Voit lukea lisää täältä.
3. Lahjakorttien voimassaoloaika?
- Lahjakortti tulee käyttää sen voimassaoloajan puitteissa ja lahjakortin tulee olla voimassa saapuessasi Långvikiin sitä käyttämään.
4. Minulla on lahjakortti. Miten teen sillä varauksen?
- Lahjakorttien huonevaraukset teet helpoiten kotisivujemme kautta. Jos haluat varata Family & Pet-huoneen majoituslahjakortilla, ota yhteyttä vastaanottoon: vastaanotto(a)langvik.fi.
- Wellness-lahjakorttien hoitovaraukset tehdään sähköpostitse (wellness(a)langvik.fi) tai WhatsApp-viestillä: +358 46 8757 000.
- Ravintolan lahjakorttivaraukset voit tehdä pöytävarauslinkin kautta.
- Lahjakorttivaraukset vahvistetaan lahjakortin numerolla. Lahjakortti tulee olla mukana saapuessasi, se luovutetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä.
5. Miten hotellinne palvelut ovat auki?
- Ajankohtaisen tiedon kaikista aukioloajoistamme saat helpoimmin ja nopeimmin kotisivuilta osoitteesta www.langvik.fi/aukioloajat.
- Samasta paikasta löydät linkit varauskalentereihin sekä tiedot mahdollisista poikkeuksista.
- Varauskalentereista löydät palvelujen kaikki saatavilla olevat ajat.
6. Tuleeko minun varata kaikki palvelut ennakkoon? Miksi?
- Varausten avulla pystymme porrastamaan asiakasmäärät ja siten varmistamaan kaikille korkealaatuisen ja miellyttävän elämyksen Långvikissa.
- Varausten tekeminen sisäänkirjautumistilanteessa aiheuttaisi ruuhkautumista aulaan. Siksi edellytämme varaamista kylpylään, liikuntakeskukseen, hoitoihin, aktiviteetteihin ja ravintolaan ennen saapumistanne. Helpoiten teet varauksesi kotisivujen ”Varaa nyt” – painikkeen kautta.
7. Miten teen varaukset?
- Palveluidemme varauskalenterit löydät ’Varaa nyt’ -painikkeen alta. Kaikki vapaana olevat ajat löytyvät varauskalentereista.
8. Miten varaan kylpylä- tai Fitness Center -käynnit, jotka kuuluvat huonehintaan?
- Kaikki kylpylä- sekä liikuntakeskuskäynnit tulee varata ennakkoon. Varausten avulla pystymme porrastamaan asiakasmäärät, ja siten varmistamaan kaikille korkealaatuisen ja miellyttävän elämyksen Långvikissa.
- Varaa kylpylä- ja liikuntakeskuskäynnit wellness -varauskalenterista. Varaukset tehdään huonekohtaisesti ’Kylpylä majoittuville’ sekä ’Liikuntakeskus majoittuville’ -osioista. Nimellänne riittää siis yksi varaus/palvelu/päivä, se kattaa kaikki huoneessa majoittuvat henkilöt.
- Majoituksen hintaan sisältyy jokaiselle majoittujalle yksi kylpylä- sekä yksi liikuntakeskusvierailu /päivä, mukaan lukien tulo- ja lähtöpäivät.
9. Miten varaan spa-hoidot samanaikaisesti useammalle henkilölle?
- Useammat spa-hoidot varataan tekemällä jokainen hoitovaraus erikseen kotisivujemme kautta. Näet kaikki vapaana olevat ajat helpoiten varauskalenterista.
10. Huonevarauksen vahvistuksessani lukee aamiaisen kuuluvan huonehintaan, mutta sunnuntaina saatavilla on vain brunssi. Mitä teen?
- Majoituksen huonehintaan kuuluu aamiainen tai brunssi ajankohtaisen saatavuuden mukaan. Majoittuvien asiakkaiden ei tarvitse varata erikseen pöytää aamiaiselle tai brunssille.
11. Mistä näen kaikki tekemäni varaukset helpoiten?
- Jokaisesta varauksesta tulee vahvistus sähköpostiinne. Vahvistus toimii myös muistutuksena varatusta ajasta. Mikäli et ole saanut vahvistusta, suosittelemme ensimmäisenä tarkistamaan roskapostin.
12. Miten varaan kokoustilan tai saan tarjouksen tilaisuudelle?
- Kokoustilan ja muut yritystilaisuudet varaat lähettämällä tarjouspyynnön kotisivuiltamme: www.langvik.fi/yritysmyynti
- Yksityistilaisuuksien järjestämiseen parhaan tarjouksen saat kotisivuiltamme: www.langvik.fi/yksityistapahtumat
13. Mihin aikaan on check-in ja check-out?
- Check-in on klo 15.00 ja check-out klo 12.00. Kampanja-aikoina huonehintaan saattaa kuulua myös myöhäinen huoneenluovutus klo 14.00. Siitä ilmoitamme erikseen kampanjan yhteydessä. Jos saavut myöhemmin, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä ennakkoon.
- Voit myös tiedustella aikaisempaa sisäänkirjautumisaikaa sekä myöhäisempää huoneenluovutusta ennakkoon vastaanotosta. Lisäajan hinta on 10€/tunti. Saatavilla huoneiden varaustilanteesta riippuen.
- Ja voit toki aina saapua paikalle ennen sisäänkirjautumistasi. Jätä laukkusi turvallisesti laukkuhuoneeseen ja ota erä tennistä tai biljardia. Vuokraa pyörä tai SUP-lauta ja lähde tutustumaan lähiympäristöön. Tai nauti lasi kuplivaa ja ihana lounas ravintolassamme.
14. Mitkä ovat peruutusehdot huonevaraukselle?
- Daily flex, Web rate ja lahjakorttivaraukset: Huonevarauksen voit muuttaa ja peruuttaa kuluitta majoitusta edeltävään päivään klo 18:00 mennessä. Tämän jälkeen tehdyistä muutoksista ja peruutuksista veloitamme ensimmäisen vuorokauden majoitushinnan.
- Non-flex -varaukset: Ei muutos- tai peruutusoikeutta.
15. Voinko ottaa huoneeseeni mukaan lemmikin, ja paljonko se maksaa?
- Lemmikit ovat todellakin tervetulleita Långvikiin! Lemmikin kanssa voit majoittua Perhe- ja lemmikkihuoneissa. Huonehinnan lisäksi veloitamme 40€/lemmikki, ja lisälemmikit +10€/lemmikki.
- Huolehdittehan, että lemmikkinne on sisäsiisti, ja otatte huomioon muut hotellimme asiakkaat lemmikkinne kanssa.
- Joskus lemmikki saattaa aiheuttaa tuhoja ja sotkuja huoneeseen, niistä joudumme valitettavasti perimään lisämaksun.
16. Miten saan lisättyä lapsen huonevaraukselle?
- Kotisivujemme kautta voi varata 3 hengen huoneen (katso kysymys 17). Suuremmille perheille suosittelemme väliovellisia vierekkäisiä huoneita: verkkosivuilla voit varata kaksi Standard Metsä-huonetta, lähetä huonevarauksen tehtyäsi sähköposti vastaanottoon (vastaanotto(a)langvik.fi), jossa kerrot toiveesi väliovellisista huoneista.
17. Mihin huoneisiin saan lisävuoteen tai pinnasängyn? Paljonko se maksaa?
- 1 lisävuoteen voit varata hotellissamme Perhe- ja lemmikkihuoneeseen sekä Långvik-sviittiin. Sen hinta on +30€ huonehintaan. Jos olet varausvaiheessa tehnyt varauksen 3 hengelle, lisävuode sisältyy 3 hengen huonevarauksiin ja -hintaan automaattisesti.
- Pinnasängyn saat lisättyä varaukseenne +15€ lisähintaan vastaanottomme kautta, ja se on mahdollista lisätä jokaiseen huonetyyppiin.
18. Tahtoisin yllättää rakkaani hotellivierailun aikana, mitä vaihtoehtoja teillä olisi?
- Voit tilata huoneeseen kukkakimpun, pullon kuohuvaa sekä hedelmiä ja suklaata jo huonevarauksen yhteydessä.
- Olemme innostuneita konkareita erilaisten yllätysten järjestämisessä, joten otattehan yhteyttä vastaanottoomme erikoispyynnöissä. Lähetä toiveesi sähköpostitse: vastaanotto(a)langvik.fi.
19. Voinko tilata aamiaisen huoneeseen?
- Toki voit! Huoneaamiaisen hinta on 25€/hlö. Voit tehdä tilauksen ja suorittaa maksun sisäänkirjautumisen yhteydessä.
20. Haluaisin pyytää tarjouksen yli 6 hengen ryhmälle (yksityishenkilöt ja yritykset), miten toimin?
- Kysyessäsi tarjousta ryhmälle (yli 6 henkilöä) pyydämme olemaan yhteydessä sähköpostitse:
Yksityishenkilöt: events(a)langvik.fi
Yritykset: myyntipalvelu(a)langvik.fi